onsdag 17 oktober 2012

Besök på spa närmar sig!

Lugnet har lägrat sig här i Ekängen då båda barnen sover sen en timme tillbaka, mannen är på jobb och jag huserar i soffan med en latte och paddan! Mycket jobb för S den här veckan med flera övernattningar så det blir många timmar själv med killarna. Man är så van att mannen kommer hem vid 18 på kvällen och när han inte gör det så känns dagen så oändligt lång på nåt konstigt vis...
Men jag har nåt otroligt underbart kul att se fram emot som händer i helgen så några dagar själv med killarna är helt ok :-)
På lördag går nämligen bilen till Tylösand Spa!!! Jag, syster,mamma och faster ska dit på en tjejhelg och riktigt skämma bort oss! På schemat står lunch och shoppingtur i Halmstad,massa bad,avslappning och fruktdrinkar i spaavdelningen,en förhoppningsvis fantastisk ansiktsbehandling,bubbelprovning,tre rätters,en natt i fluffig hotellsäng,stor frukostbuffe och massor mys!! Det värsta är väl bara att man inte kommer hinna blinka innan helgen är över...
Jag och mina vänner var på Tylösand spa för många år sen och redan då tyckte jag att det var ett fantastiskt ställe och med allt nytt som tillkommit så räknar jag med att vi inte kommer bli besvikna!
Här hemma får S besök av killarnas farmor, farfar och farbror så på dom kommer det nog inte gå någon nöd !!
Nä nu ska här surfas inspiration till Oscars rum då det är högtid att börja fixa där inne. Denna lilla fining skulle mer än gärna få hänga på nån fin hylla!


Imorn startar jag och Oscar dagen med frukost i stan med syster och hennes lilla Ebba!
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar