onsdag 31 oktober 2012

Sött skelett !

Som vanligt på Halloween så är det utklädning och disco som gäller på Hugos dagis! Han körde idag på en favorit i repris från förra året i form av ett skelett! Skickade S igår att köpa en ny skelettpyjamas likadan som förra året då jag var säker på att han hade växt ur den. Men tji fick jag för när jag sen hittade även den gamla igår kväll så insåg jag att jag visst hade tagit i ordentligt i storlek i förra så nu har han två....








Försökte få Hugo att se lite läskig ut men han gapade mest och skrattade!
Discot hade vart kanon och dom hade gjort söta små spöken i gips som han var mäkta stolt över, så söt!!
Medans Hugo dansade loss på dagis så passade jag och Oscar, min syster och hennes tjejer Nora, Klara och Ebba på att hälsa på vår mormor. Hann även med en sväng på stan för diverse ärenden. Varma vantar till Ogge från p.o.p, en bricka från Lagerhaus och ett gott doftljus från Esq var lite av det som fick följa med hem i påsarna!
När det gäller inredningsaffärer i stan så är inte utbudet direkt så man jublar. Så när butiken Esq öppnade så var ju lyckan total. Så mycket fint , sån känsla för duktiga designers och fina saker och dessutom blir affären bara bättre och bättre! Ett besök är ett måste varje gång man är i stan helt enkelt! Väntar med spänning på allt fint julpynt som är på ingång!

Nu sängen och imorn startar jag och Oscar dagen med mysig frukost hos Anna i Tallboda tillsammans med mina andra mammalediga vänner! Bättre start på dagen kan man ju inte få!

Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar