måndag 13 augusti 2012

Dags för dagis & LCHF

Måndag igen och semestern är slut för detta år men jag kan inte säga att jag tycker att det är så hemskt faktiskt. Hugo var mer än glad idag då han fick gå till dagis och att komma in i alla rutiner vad gäller mat och läggningar igen känns rätt skönt faktiskt ! Hösten närmar sig och det är ju den mysigaste tiden på hela året! Tycker nog att vår lilla familj dessutom har det mysigt och kul mest hela tiden så att vardagen är tillbaka gör mig ingenting faktiskt!


Hugo småsprang hela vägen till dagis och när han mötte sina vapendragare Albin och Fred i hallen på dagis så var lyckan total! Kan bara tänka mig hur svårt det kommer bli att få med mig honom hem därifrån idag!

Idag börjar jag också med hårdkörning av LCHF och motion för nu ska kilona bort!! Så fort S kommer hem ikväll så åker löparskorna på för en runda!!
Matmässigt tycker jag inte det är alls speciellt svårt utan det är bara dom första dagarna utan socker som är lite jobbiga men med extra mycket kaffe så ska det nog gå bra!!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar