måndag 27 augusti 2012

Vinterskor!

Då var det måndag igen och Hugo är nyss hämtad från dagis och nu är det en kopp kaffe som gäller för mig! Efter lämningen imorse så tog jag med O i vagnen och promenerade 5km :-) Skönt som bara den att starta dagen med en svettig promenad så detta måste bli en rutin för mig och O!

Just nu är det vinterkläder och vinterskor till killarna som snurrar i huvudet på mig! Vad Hugo ska ha för skor är den stora frågan! Kan inte bestämma mig och det ska bli ett par finfina Sorel eller ett par klassiska Timberland!





Båda är ju bara sååå fina och tuffa! Blir det Timberland så måste han ju ha ett par vinterskor till för dom funkar ju inte riktigt på dagis men Sorel funkar ju både på dagis och till "finpromenaderna" :-)) Hhmmm svårt som sagt!
Oscars höstskoshopping däremot är klar då det blev ett par mini Timberland till honom som nu är påväg hem till oss :-) Dessa söta går ju bara inte att säga nej till!



Även jag måste ha nya stövlar till vintern och jag skulle gärna ta ett par Timberland också! Dessa fina höga måste ju bara vara så sköna!!


- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Sjukt söta! Var kommer dessa små godingar ifrån?

    SvaraRadera
  2. Ja visst är dom! Skorna finns på många sidor, bland annat på babyshop.se!!

    SvaraRadera