tisdag 14 augusti 2012

Söta syskon & vaccination

Tidigare idag när jag och Hugo byggde tågbana så blev Oscar väldigt intresserad! Han låg blixt stilla, helt tyst i babygymmet och bara följde varenda rörelse som storebror gjorde! Hugo körde några varv men körde sen fram tåget till lillebror så han kunde känna och smaka på det! Hur gulligt som helst och syskonkärlek på hög nivå :-)
Hugo har inte tidigare brytt sig så mycket om sin lillebror men nu engagerar han sig mer och mer i honom för varje dag och det är bara så sött!














Idag var det också dags för Oscars 5månaders vaccin och det gick galant som vanligt! Ett litet pip vid andra sprutan bara men med mycket pussar och en lugn mamma så skrattade han snabbt igen! Lena berömde mig för mina otroligt duktiga, lugna och tåliga killar :-))
Blev en tur på stan efter BVC och idag var det Hugo som gick plus då en finfin dunväst till honom fick följa med hem! Jag däremot gick fet minus då jag antingen lyckades tappa min favorit kofta från Odd eller blev bestulen på den från vagnen... med hem kom den iaf inte :-( Tråkigt som bara den är det...blir nog att klicka hem en ny fin från höst/vinter kollektionen som plåster på såren :-)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar