torsdag 16 augusti 2012

Varmt och snurrigt!

Vilken värme det är idag! Efter att jag och Oscar hämtat Hugo på förskolan, dit han för övrigt mycket stolt cyklade till idag, så blev det lek ute! Jag tig fram vattenslangen och spolade av utemöblerna och Hugo var snabb att springa i vattnet så även han blev blöt och ren :-) Sen tog han över och vattnade blommorna åt mig!


Nu ville Hugo gå in och titta på Händige Manny så nu blir det lite vila i soffan och mellis!

Inte en sockerflisa eller kolhydrat har har stoppats i munnen på fyra dagarna, mycket stolt! Tror det blev en chock för min kropp för igår var jag som en zombie utan nån som helst ork och kroppen var som gelé... Idag känns det mycket bättre som tur är så hoppas det fortsätter så!! Blev ingen PW igår med andra ord men hoppas jag kan komma ut på en ikväll istället!!
Nu mellis och kaffe!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar