tisdag 21 augusti 2012

Träning & dop

Idag skulle syster och jag testat Mama Boot Camp men tyvärr är lilla Klara inte helt kry så vi fick avboka och testa det en annan dag! Men med tanke på vädret idag så känns det helt ok!
Istället blir det ikväll ett box och core pass här i Ekängen för idag drar träningen igång här ute :-) Känner mig faktiskt riktigt taggad, längtar efter att få svettas och ta ut mig ordentligt!
På matfronten är jag riktigt duktig måste jag säga! Det ända var väl i helgen då det både var fint dop för Ebba min systers dotter och sen tjejfest på kvällen! Blev en del gott och även endel alkohol men det var det värt :-)
Dopet var superfint och där fanns massa gott så som cupcakes, biskvier och tårta :-)








Cupcakesen gick minst sagt hem hos prinsen :-)

Nu blir det frukost här och sen dags att klicka hem lite pynt och prylar till Oscars dop som närmar sig med storm steg!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar