torsdag 16 augusti 2012

PW & lekdate

Nu ska detta med träning bli rutin i min vardag för det är ju bara så skönt när man väl kommer igång!!Ikväll blev det en pw/jogg efter middagen och fasen va skönt det var! Benen var tunga idag men med bra musik i lurarna så fick jag ändå ihop 5km :-)
Hemma sen blev det fruktsallad och citronvatten och nu vila i soffan! Så skön känsla när man lägger sig sen och är alldeles trött i hela kroppen !
På tisdag ska syster och jag testa Mama Boot Camp, smidigt som bara den ju när lillplutten kan va med! Hoppas på ett svettigt pass :-) För att variera träningen än mer ska jag också anmäla mig till Ulrikas pass här i Ekängen och prova detta under hösten, grannarna kör med henne och tycker det är riktigt bra! PW i all ära men jag måste få svettas ordentligt på ett pass då och då också :-))

Imorn kommer vänner med barn och hälsar på, kul som bara den! Var länge sen vi hade lekdate nu då alla varit iväg på olika håll på semester! Men nu är vi hemma igen och vardagen är här och då är ju date med mammalediga vänner ett måste varje vecka för välbefinnandet :-)

Här är lillplutten som bara växer och växer och snurrar och snurrar så fort man lägger ner honom på golvet :-)


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar