måndag 5 november 2012

Julgran...

Den stora frågan, ska vi ha julgran eller inte?Egentligen tycker jag ju att det är en självklarhet till julen och att det inte finns nåt mysigare men samtidigt så vet jag ju att vår lilla terrorist Oscar i år kommer att hänga i den, ha ner prydnaderna i golvet som går sönder och barr kommer vi att ha precis överallt... Och för mig som redan dammsuger minst en gång om dagen då jag fullkomligt avskyr smuts på golv så känns inte barr så lockande...
Detta gör nog att vi får stå över julgran i år men istället blir det grankvistar eller en mini gran i glaskruka med fina hängen!
Och fina julgranshängen finns det ju gått om, här är några av mina favoriter från House Doctor, Ylva Skarp och Hubisch.








Dessa God Jul hängen från Ylva tycker jag bara är sååå fina!!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Nja, älskling... Jag tror det blir gran iår :-) Pusspuss

    SvaraRadera