onsdag 14 november 2012

Tandläkarpremiär för Hugo!

Idag var det dags för Hugo att gå till tandläkarn för allra första gången, mycket spännande! Vi har pratat massor om det här hemma och han tyckte det skulle bli jättekul. Väl där så ville han såklart först inte sitta i stolen men efter en stund gick det jättebra och han gapade som aldrig förr och sa aaaaa :-)
Allt såg kanon ut och han blev belönad med en söt gosedjurskanin och en tandborste! Passade även på att boka en tid för mig till tandläkaren då jag kom på att det var ett tag sen sist. I december är det dags så wish me luck!
Efter tandläkaren blev det dagis för Hugo och jag gick till vårdcentralen och fick ögondroppar till mitt öga. Underbart skönt när man känner personalen och inte behöver sitta i ett väntrum och vänta lääääänge utan får hjälp direkt! Nu hoppas jag verkligen att inflammationen ska försvinna helt och inte komma tillbaka igen....
Blev en snabb tur på Åhléns också då jag behövde en ram till min nya fina tavla. Gillar den massor och speciellt det lilla hjärtat till punkt!


Nu blir det kaffe och mys med killarna mina!
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar