torsdag 8 november 2012

Morgonrocks letande!

Nåt som jag tror att dom flesta människor tycker är riktigt mysigt men som jag inte alls gillar att ha på mig är morgonrock!! Vet inte hur många jag fått som aldrig har använts, tycker mest det är varmt och instängt...Men nu har jag nog äntligen "blivit vuxen" och känner att det vore nog rätt skönt med en nu på morgonen när man är uppe och fixar och trixar med småkillarna innan man hinner in i duschen. Så jag gav mig ut i morgonrocks djungeln ( kanske vore nåt för dig med Palma :-)) för och se om det finns några fina? Lexington, Gant och Newport har ju alla flera fina men har inte hittat klockren favorit där dessvärre..
Men så hittade jag denna fina på MQ:s sida från otippade Dobber och den åker direkt upp på önskelistan!


Nu sover barnen gott, S är och roar sig på Maxi och jag ska inta soffan med kaffe ,lite god hallonglass från bästa Sia och sen surfa jul inspiration :-)

Imorgon är det fredag, bästa dagen på veckan!!

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar