lördag 28 augusti 2010

Älska lördagar!

Idag är vi uppe tidigt och har ätit en stor och god lördagsfrukost! Solen lyser och himlen är alldeles klarblå kan den här lördagen bli annat än bra :-) Vid lunch kommer S föräldrar hit från storstan för att hälsa på och inspektera vårt nya fina hus! Då blir det en sväng på stan för lite regnklädesshopping till prinsen och uppvisning av Linköping för svärföräldrarna! Ikväll är det middag hos mina föräldrar som står på schemat, mysigt!
Tyvärr har jag dragit på mig en trist förkylning så mitt huvud känns enormt men jag hoppas jag ska kunna lindra det med lite panodil under dagen!

Nu ska S måla lite lister i vårt sovrum, jag ska beställa en fin sängkappa på nätet och sen blir det in i duschen så man är redo för dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar