torsdag 26 augusti 2010

Uppe i ottan med prinsen!

Lille mannen min har fått för sig att det är bästa att gå upp kl 05 nuförtiden, lite tidigt tycker dock jag... Han vaknar, får välling och sitter sen i sin säng och leker i ca en timme innan han tycker det är dags att vi ska gå upp vid 06,så nu sitter vi här i köket! Han med sin bitring och jag med min dator!
Nåt som dock är bra med att gå upp tidigt är iaf att man får mycket gjort :-) Har redan hängt tvätt och plockat ur diskmaskin!

Igår hos BVC så blev prinsen mer än godkänd, 9400gram och 73,5cm, det är en stor och stark kille vi har. Utvecklaingsmässigt så tyckte snälla Lena att han var som en 10månaders, så nu kan han ta det lugnt ett tag :-)
Efter BVC blev det fika med pappa och sen shopping på stan. För en gångs skull så blev det saker till mig,den senaste tiden har det bara blivit till prinsen eller huset känns det som. Men igår fick jag med mig tröjor, linnen, sjalar,underkläder, en fin väska,en ring och ett armband till bara mig! Prinsen fick dock också lite, två nya pyjamaser och fler strumpor med "antihalk" på.
Beställde även en hatthylla från Bruka som ska komma om ca 2v så nu väntar jag med spänning!

Idag är det fika date i stan med Josse,Ludde,Anna och Emil och kanske Helen och Elsa på schemat och sen tjejkväll hos Frida med alla fina, bra dag!

Men nu blir det frukost med nya Plaza Interiör och sen tänkte jag sätta prinsen i vagnen och ta en powerwalk runt i mitt nya område!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar