fredag 20 augusti 2010

Stockholm över helgen!

Igår var mamma, pappa och syster hos oss. Pappa och S målade sovrummet medans jag och syster monterade min Hemnes till hallen och mamma skar rabarber, vaktade hund och kokade kaffe :-)
Byrån blev perfekt i hallen nu ska vi bara hitta några fina knoppar att sätta på den!

Idag har vi inte hunnit med så värst mycket än, prinsen har sovit, ätit lunch och nu knaprar han på ett smörgås rån.Jag har tvättat två maskiner,duschat,ätit lunch och surfat runt bland massa fina inredningsprylar, som vanligt! Har hittat den perfekta lampan att ha över matsalsbordet från Tine K, lovely!

I eftermiddag åker vi mot Stockholm för att i helgen packa ihop vår lägenhet. På måndag kommer flyttgubbarna och hämtar allt så då måste vi vara klara. Vill så gärna hinna med en tur på stan också då det finns vissa butiker som jag verkligen saknar här hemma i Linköping. Ett måste är att hinna till Svenskt Tenn och att spana in höst/vinter kollektionen till lillprinsen på Zara!

Nu ska det dammsugas och vikas in tvätt innan pappa kommer och hämtar mig och prinsen då vi ska vara lekkompisar till vilden Doris även idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar