onsdag 18 augusti 2010

Helvetes promenad & tjejkväll!

Idag började jag och prinsen dagen med att promenera in till Linköping från Ekängen ca 8km,något vi aldrig skulle gjort...Promenaden bjöd på miljontals rapsbaggar,döda djur i form av sniglar,igelkott och möss,jag fick nån konstig allergisk reaktion på benen,det var svettigt och inget vatten hade jag och dessutom hade jag inte ätit någon frukost...Imorn blir det bussen!!
Efter promenaden var vi lekkompisar till Doris,sötare hund får man leta efter!

Dagen avslutade prinsen och jag hos fina Josse tillsammans med alla tjejer.Dock utan bästa Frida som tyvärr var sjuker,krya på dig gumman! Det pratades mycket bröllop,barn och hus! Vi fick god sallad och ubergod kladdkaka! Prinsen var tyvärr lite gnällig då han sovit dåligt under dagen så bästaste S fick hastigt avsluta målningen i huset och hämta upp oss.
Dagen började riktigt uselt men slutade på topp hos Josse!

Nu blir det sängen så jag hinner sova några timmar innan prinsen vaknar!!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar