måndag 9 augusti 2010

Tillbaka i verkligheten!

Idag började verkligheten för älsklingen, tillbaka till jobbet efter 4v semester. Men eftersom han har ett helt nytt jobb inom banken som han verkligen gillar så var det ingen söndags ångest igår inte,mycket skönt för honom! Dessutom har vi så mycket kul att se fram emot så hösten och vintern är mer än välkommen till oss!
På måndag blir huset vårt så då börjar renoveringen av köket och målning av väggar. Vi har köpt så mycket fint till huset på semstern så nu vill jag bara börja inreda. Hela huset kommer gå i vita, gråa och svarta toner. Klassiskt och snyggt med lite Josef Frank här och lite Day Home där toppat med ett lammskinn från öjn, ojojoj så jag längtar!!

Jag började dagen med ett välbehövligt besök hos frissan, tyvärr var frisören en halvtimme försenad men vad gör väl det när hon kompenserade detta med en fullproppad påse med schampoo, balsam och inpackning som en "försoningsprsent" :-) För mig får hon gärna komma försent fler gånger, dessutom blev jag riktigt nöjd så hos henne blir det fler besök!
Efter frisören blev det lunch med Josse, Ludvig och S på torget i solen. Har längtat så efter mina vänner på semestern så det var jättekul att träffas även om det blev en snabblunch! Imorn däremot blir det en helkväll hos fina Elin med alla vännerna, mysigt!
Efter 3v ifrån staden så ryckte det i polarn o pyret tarmen hos mig så där inne blev det en urfin vintermössa till prinsen och ny fin randig tröja!

Efter en tripp med pendeltåget är jag nu tillbaka i regnet på landet hos mamma&pappa som så snällt myst med Hugo medans jag fick lite egen tid i stan, inte helt fel!
Köpte med mig nya numret av Mama på vägen och prinsen har precis somnat så nu blir det tidningen och soffan för min del först ska jag bara surfa runt lite efter ett par nya fina skor till prinsen då han nu har vuxit ur sina RL :-( Lutar mot ett par klassiska Stan Smith, så sött så man bara dör!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar