söndag 15 augusti 2010

Kalas och dan före dan!


Idag har vi firat min systers dotter Nora som fyllt 8 år. Högst upp på önskelistan stod en häst men tyvärr kunde vi inte riktigt skrapa ihop till det så det blev en mycket uppskattad keyboard istället :-)
Det åts maränger, glass och bullar och dracks kaffe och saft samtidigt som vi allihopa skulle köpa hamburgare i deras egen öppnade "Makdonallds" :-)

Fina födelsedagsbarnet


Imorgon är dagen äntligen här då huset blir vårt! Att sova första natten där imorgon kommer bli helt underbart! På tisdag sätter vi igång med renoveringen. Vår plan från början var att först göra köket men nu är den ändrad till att först måla och renovera det övriga rummen för att sen om ca 2-3v göra köket. Vårt sovrum och prinsens rum står först ut på listan att målas alldeles fint vita. Sen ska det inredas för fulla muggar!
Ikväll ( eller ja rättare sagt varje kväll den senaste tiden :-) har jag surfat runt på mina favorit inredningsbloggar för inspiration så nu är jag full av ideér till vårt fina hus!

Men nu blir det sängen så jag är pigg på banken imorn!

1 kommentar:

  1. Kan du inte länka några av dina favvobloggar rörande inredning? Behöver nya bloggar att läsa :)

    SvaraRadera