tisdag 31 augusti 2010

Regnkläder och Josef Frank!

I helgen tog vi en sväng till Polarn för inhandling av regnkläder till prinsen och jag måste ju bara visa hur fin han kommer vara när regnet öser ner :-) Nu är det bara jag som måste ha nåt liknande också så han slipper vara själv ute i lekparken !


Det blev regnjacka, regnbyxor och stövlar, allt i svart. Av farmor fick han också en matchande fin fleece i svart från polarn och ett par inne tofflor!

Här är också en bild på våra fina bordstabletter och lampskärm som jag äntligen shoppade på Svenskt Tenn igår. Lampskärmen har jag gått och suktat efter länge och nu ska den äntligen få ta plats i mitt sovrums fönster. Blev en burk thé från NK också med deras egna höstblandning, gillar deras svart, vita thé burkar massor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar