onsdag 26 januari 2011

Barnlek & vuxen fika!

Prinsen och jag började dagen med en rolig lekdate hos Anna & Emil tillsammans med Helen & Elsa! Det sötaste idag var absolut att lilla Emil lärt sig säga Hugo, hur gulligt som helst :-)
Killarna röjde loss som vanligt och vi mammor åt goda chokladmuffins och pratade strunt, lika trevligt som alltid!!
Så här fint kan det se ut efter bara några minuter när de små dragit fram!



Efter all lek blev det en fika på stan för min del med två fina tjejer! Efter massa prat och skratt fick jag skjuts av snälla, bästaste mamma hem till mina älsklingar!
Här hemma var ett storkok igång i köket av S och prinsen sov gott i sin säng!

Nu blir det soffan en stund för mig innan jag tar trappan upp till sängen!!

Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar