tisdag 18 januari 2011

Nytt jobb!!

Idag är en bra dag för jag fick idag en ny tjänst i banken! Numera är jag privatrådgivare på SHB:s kontor i Linköping City!! Detta är precis vad jag har önskat skulle ske ända sen den dagen jag slutade på kontoret i Gamla Stan i Stockholm och flyttade tillbaka hem hit till Linköping!Är så glad :-))

Jag börjar under mars månad så det är inte lång tid kvar hemma för mig tillsammans med lilla prinsen nu..
Känns så konstigt och även lite sorgligt att mammaledigheten är över men prinsen och jag har haft en helt underbar tid hemma det senaste året med massor lek, bus och mys!!
Nu känner jag mig taggad att komma tillbaka till banken och nu även till ett helt nytt kontor med massor roliga och tuffa utmaningar framför mig!!

Dessutom vet jag ju att prinsen och S har en super mysig och rolig tid framför sig hemma tillsammans!Hela sommaren till att öva fotboll på :-)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar