måndag 24 januari 2011

Tråkig måndag..

Idag har det inte hänt mycket här hemma. Prinsen och jag har läst böcker, myst och tittat på Bolibompa! Just nu är det mycket bus i hans lilla kropp! Alla lådor överallt ska öppnas och allt där i ska helst slängas ut över hela golvet, godast just nu är också att tugga på stearinljus :-) Böcker och tidningar är också väldigt spännande, han kan bläddra fram och tillbaka länge, länge!!
Efter mellis idag hade jag planerat in en promenad men prinsen somnade nästan sittandes i sin stol så ingen promenad där inte utan istället en timmes sömn för prinsen och lite kaffe och egen tid med en bra tidning för mig!

I badrummet går det fort framåt. Kaklet är beställt och imorn läggs golvvärmen in så nästa vecka hoppas vi på att det är färdigt!!
Sen är det köket som står på tur så vi får nog leva lite till i dimman av det härliga byggdammet!
Men vad gör väl det när det blir så fint när det är klart :-)

Imorn tar jag med mig prinsen en tur till stan för beställning av krokar till badrummet så får byggkillarna jobba i lugn och ro utan att Hugo drar dem i byxorna och bär iväg deras verktyg :-)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar