tisdag 25 januari 2011

Inredningsmagasin, I Love them!

Hittade idag nya numret av Plaza interiör i brevlådan! Glömmer varje månad bort att jag prenumererar på den så jag blir lika förvånad och glad varje gång den ligger där och väntar på mig:-)
Var verkligen massor fint i detta nummer, mycket man ville ha och massor inspiration!
En annan tidning som tyvärr inte imponerade denna månad var Lantliv. Brukar gilla den massor men denna månad var den riktigt tråkig tyvärr..
Jag gillar så att Plaza blandar upp alla dyra fina ting med billigare ting också. Alternativ för alla plånböcker liksom, sånt är ju toppen!
Jag älskar verkligen att bläddra i inredningsmagasin och drömma mig bort bland alla fina bilder!
Dessutom gillar jag att ha högar av magasin i inredningen här hemma, så fint! Detta tror jag kan vara nåt jag fått från mina föräldrar som maniskt sparat inredningsmagasin sen många, många år tillbaka!!



- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. åh då vet jag vad jag ska göra i morgon förmiddag. Köpa gott fika (hörde jag beach 2011?!) och en plaza. Nu väntar vi bara på soffklädseln så är vardagsrummet klart:) Hoppas ni mår bra! pussar o kramar
    / Tia & Nisse

    SvaraRadera