måndag 10 januari 2011

Måndag!

Ute är det storm och prinsen är toksnorig så vi håller oss inne idag! Fick finbesök tidigare av syster med barn och prinsens morfar, alltid lika mysigt! Det blev kaffe och semlor :-)

Nu sover lillen och jag ska koppla av i soffan en stund innan det blir hängning av tvätt..

Nåt helt annat, jag har fullkomligt snöat in på orkidéer, hur fina är dom inte, måste vara den absolut vackraste blomman! Har två fina rosa just nu och vill ha många fler! Fått tips på hur jag ska vattna dom av min syster ( då mina alltid dör) så jag hoppas att dom ska leva länge nu. Men med mina icke gröna fingrar så kommer dom nog snart säga hej då tyvärr...



Ikväll ska S hämta våra matsalsstolar som äntligen kommit till butiken och sen hoppas jag på lite fix här hemma :-) Hagedornhagen tavlan ska upp, PS skåp ska monteras och ny taklampa ska upp i sovrummet!

- Posted from my iPhone


2 kommentarer:

  1. men som vanligt viker jag mig för din charm, hämtar stolarna och ser till att "fixa "lite hemma ikväll :-)

    SvaraRadera