tisdag 11 januari 2011

Stolar & konstant tuggning

Äntligen är våra stolar på plats och det blev precis så bra som jag tänkt mig!
Gick dock åt några svordomar från både mig och S när benen skulle på dem men det var det värt!



Idag skulle vi haft lekdate med Anna, Emil, Helen och Elsa men eftersom prinsen snorar så får vi hålla oss hemma, trist som bara den...

Prinsen är inne i en helt fruktansvärd ät period. Det ända han vill är att äta. Vad det är spelar inte så stor roll men allt han ser ska han ha och han skriker ända tills dumma jag ger med mig... Det är frukt, mackor, kex ja allt ska bara in i hans lilla mun, just nu känns det som han tuggar 24tim om dygnet...
Han vet i vilket skåp i köket vi har hans mat och det skåpet pekar han på så fort han kan och gnäller underbart varje gång!! Hoppas detta är en fas som snart går över...

Nu blir det frukost här hos oss!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar