torsdag 20 januari 2011

Fina vänner & badrum

Igår var en mysig dag! Prinsen och jag och Helen & Elsa var på lekdate hos Anna&Emil !Sist vi sågs var på nyår så det var vekligen på tiden! Killarna lekte och röjde runt som vanligt och Elsa satt på sin filt och ville nog inget hellre än att hänga på killarna! Tror dock inte att det kommer ta så väldans lång tid innan hon krypet ikapp dom:-)
På kvällen sen var det tjejträff utan barn hemma hos bästa Frida! Det åts god mat, skvallrades, skrattades och det blev en heldel bröllopsprat då två av mina fina vänner gifter sig under sommaren, så kul!!
Utöver de två så ska ytterligare ett par fina vänner gifta sig i sommar så min och S sommar är fullspäckad med roliga fester!!Det gillar vi massor :-)

Idag har prinsen och jag haft en lugn dag hemma med massa mys och lek!
Blev leverpastejs macka och yoghurt till mellis idag, en stor favorit hos lilleman!!



Badrumsrenoveringen går fort framåt. Nu är det spottar till taket, glasvägg till duschen och handdukstork som står näst på listan att välja ut! Köpte superfina krokar till duschhanddukarna förra veckan så nu ska likadana fast i mindre modell beställas till ansiktshanddukarna, kommer bli så fint!!

Snart är min personliga kock hemma från banken och då blir det färsbiffar med fetaost och soltorkade tomater, som jag har längtat hela dagen...:-)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar