onsdag 2 november 2011

Bebisen på magen!

Nu har vi mer eller mindre bestämt att vi nog kommer hoppa dubbelvagn och istället köra på en ståplatta till lilleman! Vill helst slippa det för att dra runt på en dubbelvagn medans lilleman är på dagis lockar inte...Vi börjar med ståplatta men skulle det inte funka så blir det såklart att köpa en dubbelvagn. Då jag tänker att jag kommer bära det lilla nya pyret mycket i bärsele så står denna helt klart på inköpslistan! Baby Björn Miracle med både midjebälte,breda axelband och ryggstöd tror jag är riktigt bekväm och skonsam mot både rygg och axlar.
Då födsel är beräknat till 15 mars då vintern börjar lida mot sitt slut (förhoppningsvis) och det börjar bli mildare och varmare så tror jag att bärsele kommer vara ultimat för mig om prinsen och jag ska ge oss iväg på några kortare turer!






- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar