tisdag 22 november 2011

Hosta,bakning & shopping!

Idag har jag varit en trött mamma.. Prinsen höll mig vaken 02.00-03.30 inatt då han hade en jobbig rethosta. Han blundade mest hela tiden men jag kunde inte somna... Vid 03.30 bar Stefan tillbaka honom till sin säng där han efter lite protester somnade snabbt och sov till 06.30!Imorse var hostan som tur var borta och han mådde prima min fina prins :-)

Ikväll är det bakning som gäller här hemma, S gör lussebullar just nu och snart är det min tur att ta över köket för lite tillverkning av knäck och fyllda havreflarn ,mums! Har en känsla av att det inte är sista satsen med knäck,dom brukar nämligen gå åt illa kvickt här hemma !!

Blev en tur i butikerna på lunchen idag och prinsen kammade som vanligt hem flest påsar :-) Urfina rutiga boxerkallingar från p.o.p,randig tröja från samma butik och några t-shirtar och underlinnen från HM! Kallingarna ska annvändas som pyjamasbyxor tänkte jag och de invigdes redan ikväll, finfint, mjukt och skönt !!





- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar