måndag 7 november 2011

Måndag!

Helgen har varit lugn och skön! Har varit mestadels hemma med en krasslig prins,hosta och feber var diagnosen denna gång..
Bästa morfar och mormor var här på lördagsmiddag och det är nog det mest spännande som hänt denna helg :-)
Mannen min har mest varit klädd i byggkläder då köket vårt har fått ny fin vit färg på väggar och lister,några fula hyllor som gamla ägarna lämnade kvar är nerslitna och en ny fin hylla har tagit plats i köket! En liten minirenovering skulle man kunna säga,bäst är han min karl!
Ny färg på väggarna och lister gör faktiskt en enorm skillnad!
Nu ska bara ett par svarta eller vita hissgardiner inhandlas till köket också,kan inte bestämma mig för vilken färg bara...

Idag är det vab som gäller för mig och lillprinsen men jag tror nog att det blir dagis imorn. Detta om febern håller sig borta resten av dagen och inatt också vill säga!
Efter prinsens nap blir det en sväng ut för lite frisk luft! Finns lite löv att kratta på tomten vår om jag skulle bli rastlös i lekparken..Underbart med alla dessa ekar här i Ekängen....not!!


-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar