torsdag 17 november 2011

Julkulor & tillfriskning!

Dessa vill jag hänga i vår julgran i år ,upphängda med fina röda sidenband! Mjölkvita och rökgrå glaskulor från bästa Granit och kulan doppad i svart tavelfärg med möjlighet att skriva söta julhälsningar på själv var ju finfin tycker jag!









Efter fyra dagar hemma med prinsen blir det imorgon jobb för mig och dagis för lilleman. Ingen feber längre och hostan är såå mycket bättre,skönt!Nu hoppas vi att lilleman får hålla sig frisk och slippa alla dumma bakterier för det gör ont, ont i mammahjärtat när ens prins inte mår bra och nu är vi trötta på feber,Alvedon och hostmedicin... Längtar faktiskt till banken nu efter några dagar hemma,tycker om mitt jobb så mycket och jag tror nog att lilleman längtar precis lika mycket till kompisarna på dagis!
S har varit på Gotland i två dagar i jobb och vi har saknat honom massor!! Men nu är han på väg hem till oss igen och imorn är det fredag och helg, kan det bli bättre!!

-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar