måndag 21 november 2011

Snart 1:a advent!!

Ojojoj så snabbt tiden går! På söndag är det redan 1:a advent och jag kan inte påstå att det har infunnit sig någon större julfeeling hos mig ännu...Annars om åren brukar jag vänta ivrigt på att få ställa fram ljusstakarna i fönstren men i år har jag inte haft en tanke på dom ännu..
Men i veckan ska dom upp och julkartongen ska inventeras så jag kan inhandla det som saknas inför julpiffet :-) Minst en ljusslinga skall inhandlas och placeras ut i huset för dom sprider det perfekta mysljuset tycker jag! Julbak skall också hinnas med i veckan och nätet skall finkammas efter recept på smaskigt julgodis!! Sakta men säkert så kommer nog julkänslan att infinna sig även i år :-)

Idag fick prinsen den lilla "muggen" med saft i till vår eftermiddagsfika :-) Gissa om han gillade det, lussekatten som också erbjöds var inte i närheten så intressant som den gigantiska Starbucks muggen!





- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar