fredag 4 november 2011

VAB & fina vänner

Igår blev det dagis för prinsen igen då han inte hade nån feber på hela onsdagen och var pigg och lika "vild" som vanligt! Men igår kväll kom febern tillbaka och han började hosta mer,dessutom låter han som han druckit whisky från morgon till kväll i flera veckors tid :-(
Idag blir det med andra ord lite vabbning igen och då S hade massa möten på jobbet så föll lotten på mig!
Just nu är det kaffetintag för mig som gäller och för prinsen Bolibompa sittandes mitt på bordet!


Igårkväll var jag hemma hos bästa Anna på Living and Room party! Är generellt lite emot home partyn men detta måste jag säga hade sååå mycket fint! Massa fina lyktor helt i min smak! Vi saknade några av tjejerna som inte kunde komma men det var urmysigt att träffa mina fina vänner och prata av sig lite! Mycket bebisprat blir det då tre av oss sju är gravida och en av oss ganska nyligen fått en liten flicka :-)
Är sååå glad för att jag har mina fina fina vänner,att vi tjejer hållit ihop så många år,vissa ända från lekistiden och andra från gymnasietiden. Vi träffas fortfarande nästan varje vecka på tjejmys och även på helgerna träffas vi med våra killar och barn och jag älskart :-))

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar