onsdag 9 november 2011

Dagis för både mor & son!

Idag blev det dagis för lilleman igen och även för mig... Schemat för de dagar då man ska hjälpa till på dagis var ändrat,vilket vi missat tyvärr så efter fyra timmar på banken så blev det lek på dagis även för mig!
Prinsen var väldigt mammig och ville helst att jag skulle bära honom heeela tiden. Blir nog ganska konstigt för dom små när mamma eller pappa helt plötsligt ska stanna på dagis i flera timmar då man alltid annars bara snabbt hämtar och lämnar dom små!

Efter att ha varit ute hela eftermiddagen med barnen var jag frusen som bara den så det blev soffan, filten och film för mig och prinsen när vi kom hem!

Nu puttrar en smaskig köttfärssås på spisen som S är absolut bäst på,prinsen sover gott och jag surfar efter fina julklappar på nätet att önska sig av tomten,välkommen sköna kväll!

Denna får mer än gärna tillsammans med några liknande kompisar flytta in på sängen i vårt sovrum!


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar