onsdag 2 november 2011

Magen!

Nu äntligen har det där "pizzafet" stadiet gått över och man ser att det är en bebismage!
Halva tiden har gått och det har gått sååå snabbt! Då man har Hugo att ta hand om så känns det som veckorna bara går och man har inte riktigt samma fokus på graviditeten denna gång som på den första !





Känns som det mesta hänt de sista veckorna. Jag trodde nog att magen skulle vara större nu då alla säger att vid andra graviditeten så får man större mage...Vem vet det kanske slår till nu :-)
Fogarna värker på mig men annars mår jag prima!!

Idag har prinsens och jag en mysdag hemma då jag fick hämta hem honom från dagis igår med feber. Än så länge idag är han feberfri men har varit varm hela natten så vi får väl se om febern kommer tillbaka..
Snart kommer bästa morfar på fika och prinsen går nu här hemma och tittar i fönstren och ropar "mofa,mofa" !!

Ikväll kommer S hem från två dagar i Sthlm och vi längtar massor efter honom för usch så tomt det är när inte alla är hemma i familjen..

- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Oj vad det har hänt mycket sen vi sågs :) kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur va,nu är det en riktig bebismage :-) hoppas allt är bra med dig gumman,kramkram!

    SvaraRadera