tisdag 15 maj 2012

Fina saker!

Projekten här hemma för sommaren är nytt staket och trädäck på baksidan av huset! Kanske även att målning av ytterdörrarna kan klämmas in :-) Idag är dom i en inte så smickrande gulaktig färg så svart eller vit vore så mycket finare! Insidan har vi redan målat svart då det gula skar sig lite mot vår övriga färgställning på inredningen :-)
Här är lite av allt fint som finns som jag gärna vill ska flytta in på däcket sen när det är klart!
Gillar runda bord massor och då vi har morgonsol på baksidan så är det nog framförallt frukost som kommer intas där och detta är ju ett perfekt frukostbord :-) Helst av allt skulle jag ju SJÄLVKLART vilja ha en Grythyttan grupp men denna grupp är ett fint alternativ tycker jag då Grythyttan är orimligt dyra tyvärr!!


Fin zinkhylla från Ikea att fylla upp med fina krukor och bra att ha saker!


Dessa krukor från Plantagen och Granit är finfina!





Storsele har jag velat ha sen den kom och varför inte ute på däcket att jäsa i i solen :-)


En svart fatboy junior till lillkillarna vore ju en dröm!


Och fina lyktor är ju ett måste!





Denna slinga gillar jag så mycket och den har vi sen tidigare men inte hittat rätt plats till den ännu, kanske den får flytta ut!


Finfint kommer det bli när vi är klara iaf det är ett som är säkert:-)
- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar