onsdag 9 maj 2012

Piggare prins!

Prinsen mår så mycket bättre och det verkar som alla vi andra klarat oss oxå, kors i taket!
Även fast jag inte varit sjuk själv så har det nästan känts så då jag mest spenderat tid liggandes i sängen med prinsen och däremellan bara torkat kräk och tvättat lakan! Har därför inte blivit mycket ätit för min del heller utan mest kaffe skulle jag vilja säga så det känns som ett par kilon runnit av mig och det är inte mig emot :-)
Magsjuka kan va det värsta som finns men nu har prinsen klarat av det med !
Mat är han inte jättesugen på än men igår blev det Max mat till lunch för mig och S och då gick det ner lite burgare iaf :-)





Vi blir hemma och myser idag med då han fortfarande är rätt sliten och trött efter allt kräk... Han tittar gärna på film och myser mest i soffan! Kanske att han blir hemma hela veckan med mig så tar vi nya friska tag på måndag igen!
För att pigga upp mig lite mitt i allt kräk så är nu den här finfina bikinin från Lexington på väg hem till mig! Blå & vit randig såklart, kan det bli bättre :-)



- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar