torsdag 10 maj 2012

Krukor & kräk

Igår kom mamma&pappa och passade lillkillarna på kvällen så jag och S kunde spendera lite på Plantagen! Ubertrött på mina tre krukor i olika storlekar vi har vid dörren så det blev en ny stor kruka i zink istället och till det en uppstammad Marguerite och vita små täckande blommor! Kommer bli finfint tror jag!
När vi kom hem sen kändes Oscar lite varmare än vanligt och det visade sig att lilleplutt hade nästan 39graders feber så efter ett samtal med 1177 så ville dom kolla honom! Alla värden var bra så vi fick åka hem med panodil och rådet att ha lite extra koll på honom! Idag är febern lite lägre än så länge och han äter bra om än lite mindre än vanligt, lite kräk imorse men inte nu vid senaste matningen.. Antar att han fått nåt skit från brorsan så nu väntar vi bara på åt vilket håll detta ska gå för lillen vår!


Själv vaknade jag oxå med ont i magen... mitt onda kom jag som tur var fram till att det nog berodde på att jag inte ätit på 22tim!! Dagarna går i ett kan man säga så mat hade jag visst glömt bort igår...
Nu är det återställt med turkisk yoghurt, äpple och kaffe!!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar