onsdag 16 maj 2012

Min onsdag!

Började dagen med att träffa mina tjejer Frida och Anna på stan med tillhörande barn för förmiddagsfika på Waynes! Blev en latte för mig och nada i kakväg :-)
Blev en hel del skvaller och babyprat som vanligt, blir en repris nästa vecka skulle jag tro!
Hann med en sväng i lite butiker också och som vanligt var det småkillarna som gick plus!! T-shirtar till storebror och sommarpyjamaser med korta ben till lillebror!

Ikväll när mannen kom hem igen efter ett dygn borta på jobb i Kalmar så snörade jag på mig löparskorna och gjorde 5km i kvällssolen, riktigt skönt!! Så skönt med lite egentid, bra musik högt i lurarna och sen fullfart framåt så svetten hälsar på :-)

Imorn är det familjemys hela dagen lång med dessa fina killar och S såklart !!








Att ta på sig byxor själv är inte det lättaste :-)
- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar