fredag 4 maj 2012

Fredag & blå elefanter

Bästa dagen på veckan är här och vi har en hemmadag jag och mina killar! Lillebror sover mest, storebror leker med bilar, ser på film och bygger tågbana och jag myser med killarna,städar och dricker kaffe :-) Imorn väntas besök av finfina vänner så här måste det putsas! Jag har även satt ihop vårt brickbord som vi köpte på Village för några veckor sedan... Då vi bara kom hem med underredet för brickorna i svart var slut så har det liksom inte blivit gjort tidigare! Men nu är det på plats på övervåningen vid fotöljen och denna fina bricka i blått med favorit elefanterna från Svenskt Tenn är hemklickad!


Blev även lite fina servetter till sommardukningarna!



Nu ska lillebror få lite mat här och sen ska jag gå på badrummet :-)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar