torsdag 10 maj 2012

Härlig kväll...

Hugo krånglade som aldrig förr vid läggningen, det var ajaj här och där, bilar skulle hämtas, välling som tidigare ratats skulle nu absolut drickas upp och självklart var han ju även törstig mitt i allt!! Oscar ville absolut inte sova fast han var totalt övertrött så där var det mest gnäll och dessutom illaluktande blöjor då magen strular...
Ingen mat på många timmar för mig igen då båda killarna hållit mig igång heeeela dagen så ett nervöst sammanbrott var nära!! S är på jobbgrej men ett tjurigt mess åkte visst iväg till honom så nu är han på väg hem...
Båda killarna sover såklart därför nu efter mycket om och men och det är alldeles tyst här hemma för första gången på hela dagen! Lite mat har intagits och nu blir det soffan, rödtjut och oliver för min del!! Nästa matning och blöjbyte lämnar jag till min älskade S :-)





- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar