onsdag 11 april 2012

Ett namn är bestämt!

Lillebror har äntligen fått ett namn, men oj så svårt det var att bestämma sig denna gång... Vi var ju så säkra på att det skulle vara en liten Lisa! Vi valde mellan namnen Carl,Gustav,Oliver och Oscar och vi var ganska säkra på att det var en Oliver under några dagar men se det var det icke !! Kändes inte hundra på nåt konstigt vis..

Men till slut så har vi nu bestämt oss och vi är båda så nöjda med valet av namn... nu är det ju bara mellannamn som ska bestämmas också...
Men här är han vår fina lilla kille som inte längre går under namnet lillebror utan numera Oscar!!


Just nu sussar Oscar gott bredvid mig här i soffan och jag ska lägga mig bredvid och snusa honom i nacken!!

- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vilken fint namn han har fått! Hade ni bestämt ett namn om det kommit en tjej? Han ser så gosig ut er lilla kille!

    SvaraRadera
  2. Å så fint namn! Passar bra ihop med Hugo också! Det är så gosigt när de är så små! Trots att jag fortfarande har en bebis hemma så blir jag nästan sugen på en till!

    SvaraRadera