fredag 27 april 2012

Lovely friday!

Åhhh sicken himla bra fredag detta varit!! Då prinsen är hemma på fredagar så tog vi en lugn och mysig morgon med bad och tv-tittande i sängen innan vi gick ner för en sen frukost! Sen vid lunch kom bästa vännerna med barn för fika och lek! Först hängde vi inne och sen blev det en tur till lekparken! Oscar,Ville och Junie sov, Emil & Hugo lekte med stenar och bilar och mammorna skvallrade och lekte med sina vita Iphones :-)


Ikväll har jag roat mig med lite nätshopping efter det att Hugo somnat för natten! Som för övrigt blivit världens duktigaste på att lägga sig på kvällarna. Förut kunde han springa upp ett antal ggr och be om allt från himmel till jord men dom senaste kvällarna har han legat snällt i sängen och somnat på 10-15min, underbart! Nätshoppingen ikväll bestod av fina ljus från HM Home och lite smått och gott från från Tine K, nu vill jag bara att paketen ska komma!

S har varit på Gotland med jobbet i två dygn och kom precis innanför dörren! Behöver jag säga att jag saknat honom! Killarna har varit världens snällaste men visst är det en viss skillnad när man är själv med dom! Fullfart från morgon till kväll kan man väl lugnt säga :-))
Men nu är vi lediga fyra dagar tillsammans hela familjen, underbart!!

Nu blir det ett glas rött med mannen min!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar