lördag 28 april 2012

Nya skor & gamla solisar

Idag blev det en obligatorisk lördagsfika på Gyllen med familjen som vanligt! Men idag var även prinsarnas mormor och gammelmormor med! Även syster med familj tittade förbi :-) Syndade idag för första gången med lite socker... Fast det var bara en yttepytte liten Macaron så den räknas ju knappt :-))
Efter fikan blev det en kort tur på stan då Hugo behövde ett par "finare" sneakers som inte skall användas på dagis utan försöka hållas lite snyggare :-) Han fick ett par vita Converse från Dubai nyligen men tyvärr är dom lite stora just nu så några andra behövdes inhandlas! Hittade dessa fina marinblå som dessutom har dragkedja på insidan av foten så man slipper snöra, underbart!





Blev även ett par skor till lilla mig, tänka sig va!! Klassiska vita tygskor från Don Donna denna gång :-)


Tog mig i kragen också och fick äntligen mina favvo Gucci solisar lagade! Ena glaset har en förmåga att ständigt ploppa ur men nu är det fastlimmat så nu hoppas jag dom klarar sommaren! Köpte dom första gången jag var i New York för många år sen men dom är fortfarande mina absolut bästa!!





Ikväll blir det lördagsmys med god mat och gott vin :-)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar