onsdag 11 april 2012

Promenad & present

Idag blev det promenad Tallboda runt med mina vänner Anna,Frida och tillhörande barn! Efter promenaden fika och skvaller hos Anna! Bra start på dagen!
Sen blev det hämtning av prinsen på dagis, middagsnap för honom, mellis och nu lite filmtittandes. Lillebror han sover mest idag!
Måste ju visa den fina förvaringslådan från danska Rice som lillebror fick i " välkommen- till-världen-present" av min familj!
Helt underbar om ni frågar mig!


Då vi trodde att det bodde en liten flicka i min mage så hade jag ju redan planerat hur hennes rum skulle se ut men nu blev det ju lite ändrade planer :-)
Efter lite surfandes efter inspiration så har jag nu en klar bild hur jag vill att det ska se ut i lillpojkens rum!
Dovt blått och grått och svart och vitt blir det!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar