onsdag 25 april 2012

Krok & lite kläder

Började dagen med ett besök på banken hos bästa kollegorna! Kul och träffa alla och lillprinsen myste i armarna hos min chef hela tiden så jag kunde öppna paket och prata strunt :-) Oscar tackar för finfina jeans och dregglis!!
Efter banken var vi på US på käkkliniken med lillebror för uppföljning av hans näskrok. Allt såg bra ut och han fick byta upp sig till en modell större på krok då näsan växer och blir större :-) Hans läppoperation blir troligtvis i aug-sept och till dess ska kroken användas flitigt och läppen tejpas!

Blev en liten tur på stan med och då jag lämnade tillbaka en tröja på HM så kom jag ut med detta fina till lilkillarna istället :-)





Finfin skjorta och vindjacka till lillebror och till storebror stekiga,ljusblå chinosshorts :-)!!

Inte nåt socker och inga kolhydrater denna vecka heller än så länge :-) Nån bit mörk choklad slinker ner om sötsuget dyker upp men måste säga att det går förvånansvärt bra än så länge!!
Ikväll blev det omelett till middag, hur gott,mättande och nyttigt som helst ju!!

Snart kommer prinsarnas mormor&morfar på kvällsbesök så då blir det en kopp av min just nu bästa vän, kaffe!! Funkar både mot hunger,godissug och trötthet, fenomenalt ju :-)

Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar