fredag 6 april 2012

Hallen & det nyttiga livet!

Påsken är här och den firar vi med att åka till Stockholm imorn och fira påskafton hos S föräldrar! Fullt hus kommer det bli med massa barn och massa godis kan jag tänka mig! Prinsen har redan fått sitt första påskägg från mormor&morfar och "gammelfaster" och säger numera så väluppfostrat " Mera godis tack" så fort han tuggat ur, hur sött som helst!
Kan tillägga att han är duktigast i världen på att borsta tänderna så tandtrollen borstas maniskt bort morgon och kväll utan minsta protest :-)

Hallen på övervåningen är i princip färdig nu! Underrede till brickbord är inhandlat men väntar på bricka som är beställd. Hylla ska upp på väggen och finfin tavla i blått skall klickas hem från nätet men sen så :-)
Hallen blev så mycket mer ett mysigt rum nu som vi använder jämfört med tidigare när det stod ett skrivbord här som vi aldrig satt vid..





Här sitter lillebror och jag på nätterna och myser när det är dags för matning av honom!

På måndag börjar mitt nya nyttiga liv och gravidkilona ska bort! Inga carbs här längre och inget socker, ja förutom en svulldag i veckan då förstås :-)
Promenader med vagnen varje dag kommer det bli! På morgon när jag lämnar Hugo på dagis skall det obligatoriskt powerwalkas minst en timme med vagnen och sen skall här göras en jädrans massa planka, planka,planka!! Även gummibandet skall plockas fram och användas flitigt för nu jädrans!!
Nya träningsskor har jag ju redan inhandlat så nu är det bara resten av träningsoutfiten som skall ta plats här hemma!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar