torsdag 26 april 2012

Kaffe & kök

Hugo är lämnad på dagis och lillebror ligger bredvid mig på soffan och slumrar! Så nu blir det kaffe och lite magasinsläsning för min del! Snälla mamma hade med sig senaste Sköna Hem & Lantliv till mig igår så nu är förmiddagen räddad!!





Ja tack, jag tar mer än gärna emot ett Kvänum kök med infällda lådor och luckor i vitt och med en bänkskiva i granit, finaste köket ever enligt mig!
Även fast jag inte lagar i princip nån mat här hemma då Stefan står för den delen så är det ett nytt kök som står högst på önskelistan! Det kommer det absolut att bli också men tror vi ska vara så duktiga att vi avvaktar med det tills dess att lillebror blivit något större så slitaget inte behöver bli enormt... Så som Hugo har gått fram här hemma med alla leksaker och bilar så är jag väldigt nöjd med att vi inte satt in ett nytt kök ännu :-))

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar