torsdag 16 september 2010

Bästa dagen på veckan närmar sig!

Det blev en heldag i Västerlösa idag för mig och prinsen. Helen bjöd på god soppa och en helt underbar äppelpaj, gott gott! Vi pratade barn och inredning i många timmar innan vi vände in till stan igen. Upptäckte när jag kom hem att vi inte hade någon fruktpuré till prinsens gröt ikväll, panik!! Världens bästa mamma och pappa fick rycka ut! Med sig hade dom också syster,Nora, Klara och Doris så på några minuter blev det fullt hus här på Ekängsvägen och prinsen blev mer än överlycklig över att kusinerna dök upp innan det var dags för sängen! Efter lite lek och lite kaffe åkte dom tillbaka till stan och jag bäddade ner lillen! Nu sover han gott och S har kommit hem efter en heldag i Storstan så nu stänger jag av datorn och ägnar mig åt honom istället!!

Imorn har prinsen och jag date med bästa Frida inplanerat och sen blir det fredagsmys med god mat och rödvin med S, jag har sagt det förut men jag säger det igen, jag älskar fredagar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar