måndag 6 september 2010

Premiär på öppna förskolan!

Idag kom min vän Josefine som förövrigt är världens snällaste och hämtade mig vid 11 för då var det dags för premiär besök på öppna förskolan av oss! I Tallboda mötte vi upp Anna och söta Emil och sen hade vi en heldag på öppna förskolan!Vi åt lunch,hade sångstund och killarna lekt förfullt och var inte alls intresserade av oss mammor :-) Efter öppna blev det en mysig eftermiddag hos anna&emil med kaffe,prat och lek!
Gillar sååå mycket att många av mina fina vänner här hemma är mammalediga samtidigt,vi har verkligen prickat in barnen riktigt bra!!
Nu väntar vi bara in dom sista tjejerna med :-)

Ikväll har mamma&pappa varit här och fikat och myst med Hugo.Pappa hjälpte mig också att sätta ihop prinsen fina säng så inatt inviger han sitt alldeles egna rum!

Imorn ska jag hänga med samma tjejer igen,kan inte annat än att bli bra!

S har lagt sig för natten då han inte kände sig riktigt bra tyvärr,hoppas verkligen han mår bättre imorgon. För mig blir det Danska Hollywood fruar och se om dom kan mäta sig med vår Maria,tror tyvärr det kommer bli väldigt svårt för dem!!


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar