torsdag 16 september 2010

Lekdate och obefintliga höstkläder!

Lillprinsen har tyvärr varit lite snuvig den senaste tiden så både måndag och tisadg så höll vi oss inne. Men igår fick vi nog så då blev det bussen intill stan för en fika med Josse och Ludde och lite shopping. Blev ett par tuffa, grå mjukisar från Nova Star som jag tror prinsen kommer bo i den närmaste tiden!


Efter daten med Josse så blev det ett besök hos mormor med mamma. Hon blir alltid lika glad när man kommer hem till henne, måste verkligen bli bättre på att hälsa på henne!

Idag har jag gått igenom min garderob och konstaterat att den är TOM. Inga höstplagg alls att prata om. Förra hösten/vintern var jag ju gravid så då var det endast mammakläder som gällde. Har surfat runt på nätet nu och hittat massor fint. Klänningar, cardigans och blusar från Odd Molly & HM bland annat. Måste även hitta en fin vinterjacka och några fina vardagsstövlar utan klack. Hur ska detta gå ihop med mammapengen kan man ju undra.... :-)

Idag är det lunch och lekdate i Västerlösa hemma hos Helen och Elsa. Snälla Josse hämtar upp mig och prinsen vid elva så nu blev det helt plötsligt lite stressigt ser jag..
S är i Stockholm på jobbmöte idag så ikväll får vi hänga jag ch Hugo själva. Kan tänka mig att det blir lite lek med favorit traktorn, grötätning,klättring mot absolut allt man kan resa sig mot och massa mys så klart!

Dags att sätta fart innan prinsen vaknar och Josse ringer på dörren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar