onsdag 22 september 2010

Geggamoja & Gangstar!

Igår hade vi en supermysig mamma,barn eftermiddag här hos oss. Anna, Emil, Josse, Ludde, Helen och Elsa var här allihopa. Vi åt kakor, drack kaffe, bytte blöjor, gav mellanmål, dammsög smulor, sitttränade med de minsta och skvallrade! En perfekt eftermiddag med andra ord :-)
Anna hade också med sig prinsens fina Gangstar kläder som jag beställde på klädpartyt, hur fina som helst, skall invigas pronto!

Nu har både jag och lilleman ätit lunch. Han serverades idag slottsgryta med potatis och jag fick kassler och kokt blomkål, vi blev båda mycket nöjda och mätta!! Nu ska vi klä på oss för att ta bussen in till stan och dricka kaffe med Josse& Ludde och kanske att Anna & Emil skulle dyka upp med, trevligt!
Jag borde gå till banken och ordna mig ett nytt leg då mitt går ut på måndag... Eller kanske man skulle ta att ta det där körkortet snart istället !

Klickade hem en fin,fin mössa till prinsen förut från Geggamoja. Köpte ju en Gangstar för inte så länge sen men tyvärr är jag inte helt nöjd med passformen så jag hoppas denna är bättre!

Ikväll kommer morfar och hjälper S att måla och mormor ska nog mest mysa med prinsen kan jag tänka mig. Jag skulle vilja ha tag i Kina svart färg idag och börja måla om ett bord ikväll, får se vad som hinns med under dagen!!

Hej så länge!


2 kommentarer:

  1. Ja körkort heja heja!! det e så skönt att ha det fixat. geggamoja mössorna e bäst. ta xs (1-2 år) den hade nisse hela våren o den kommer funka nästa år också för den har bra stretch. jag funderar på en med fleecefoder till mitt dagis-frö.
    kramar från tia o nisse!

    SvaraRadera
  2. Eller hur, känns inte som man är vuxen innan man har körtkort, måste fixas pronto!
    vad bra att mössorna är bra, jag beställde dock xxs ( 6-12 mån) hoppas den kommer funka ändå!
    Hur är allt med er i ert nya hus, upp med bilder på Fb nu Tia!Hoppas ni trivs och mår bra alla tre!
    Massa kramar från mig och Hugo

    SvaraRadera